KLIK!

Sunday, September 6, 2009

kiSah di sePAnjang perJaLAnan dihuJung mIngGu~













aLhamduliLLah..
ku panjat kan kesyukuran ke hadrat Illahi..
atas kurnian kesihatan dan peluang yang diberi...
program team building bersama biro jPp dapat dilaksanakan
meskipun bnyak cacat cela nya...

bertolak dari Johor pada ptg jumat tue...
tiba di KMPk sejam sebelum subuh pada sabtu pagi...
program kali ini bnyk kenangan nya...
mmbuatkan aku lebih membuka mata..
membuka mata hati dlm menilai dan menerima sesuatu..
terlalu banyk yg dipendam setelah sekian lama..
dan pabila aku berjumpa dengan tmpat yg sesuai..
aku curahkan segala2nya..
sampaikan shahmi kata..
"jaga empangan...jgn pecah lgi.."=P
baru sekarang mira sedar kenapa shahmi boleh rapat ngan shieda...
thnx again shahmi...


kepada abg pian..
thanx again to b my brother..
moga ikatan ini berterusan dan berkekalan hngga ke nafas terakhir mira..
kepada abg sam...
thanx 4 d xplanation...
to kak mas..
u r just like my own sister..
mungkin sukar utk mira meluahkn semuanya kat kak mas..
tp nasihat kak mas amat mira hargai..
kadang2 ia menjadi pemyuntik semangat mira...
to syida..
akan kite laluinya..
susah senang bersama...
moga hati ini senantiasa tabah menghadapi..
to kamal..
maaf tok segala2nya..
moga aku dapat perbaiki agar tidak berulang di kemudian hari..
to banan..
lame gak kite borak mlm tu...
jga dri lek lok...
akk pasti merinduimu ble banan da g sana..
to adeQ n faizal..
penghibur n penyeri hidup akk..
di kala akk sedih kamu sudi menggembirakan..
to all alumni involve..
teruskan usaha n bakti anda dlam alumni dan kolej..
ingat,jasa kolej mungkin xterbalas sepanjang hayat kite...

2 comments:

shieda_nurkasih said...

thanks mira...=)
mira..kuat sgt dugaan nie..haruskah shida berdiam diri..shida hanya org ketiga dlm idup dia..tggi pengharapan yg dia bg..atau shida buat2 mcm xde paper yg jd..sakit nye..shida kna redha mira..satu persatu ilang..mane shida nk cr pengganti?? dugaan n ujian Allah 2 xpnh lari dr kte...n 2 cr kte rs kte dekat ngan Pencipta kte..thanks sgt2 mira bantu shida dlm mghadapi sumer nie...utk shahmie plak..thanks sbb sudi jd my besfren,best dpt jmpe hr 2 walopun skejap...huhu~ kte kna bnyk bersabar,jgn smpai silap membuat kputusan..kelak kte yg merana...

miera said...

to shieda...
shieda..kadang2 kite kene belajar mnerima yg xsemua yg ade depan mata itu hak milik kite..
mira tersentuh bile adeq kate..
xsalah berkorban untuk orng yg kite syg..ble dgr dye cakap mcm tu..hati mira tersentuh..di mana mira ble abg memerlukan..rase berdosa sgt dri ni syieda..
xpela syieda...biar terseksa..asalkan dye gembira..walaupun xbnyk mane pun mira mmpu buat,tp ckuplah ble abg ade tempt utk berkongsi dan meluahkan..