KLIK!

Sunday, July 17, 2011

sometimes crying is the besr cure

Mahu pergi sejauh mungkin
Mahu berlari selaju mungkin
Mahu menghilangkan diri
agar tidak lagi diketemui!

Kalau itu yang dipinta
Kalau itu yang diminta
baek!
usah berikan
biar kaki ni sendri memikirkan cara dan kaedahku sendiri

Baek!
usah meminta lagi!
jangan sesekali mengungkit
jangan sesekali mengadu!

jika hingga ke saat tadi,
kepala ini serabut
memikirkan itu dan ini
mencari jalan dan kaedah
bagaimana aku mampu membantu
atleast tanpa meminta-minta!

hingga rehat badanku
aku hiraukan
aku endahkan!
hingga aku sakit
tiada yang tahu

bukan niatku untuk meminta balasan
tapi cukuplah sekadar kasihan
sebab niat aku satu
tak mahu menyusahkan
tak mahu membebankan

tapi
hanya disebabkan itu
aku salah
aku hina

kan kucuba melarikan diri sejauh yang mungkin
kucuba membawa diri
pasti kucuba untuk tidak kembali lagi

terima kasih!
terima kasih tidak terhingga
jika ini yang aku perolehi
terima kasih sekali lagi

No comments: