KLIK!

Sunday, August 16, 2009

dEmiMu aku berk0rban~

all in bLack_aku sowang lak in reD..huahuahua
wahhh..da lame rasenye tak kongsi sesuatu dgn kowang semua...
bnyak tanggungjwb yg perlu diselesaikan...
assignment,2 test stiap minggu,program 3 hari 2 malam...
wahh..semua memerlukan perhatian...
xpela...tanggungjwb perlu dilaksanakan walau sesusah mne...
mlm td mata ni xsempat nk melelapkan mata walau seminit...
3 hari 2 mlm...
kursus asas fasilitator(KAF`09) dijalankan...
mlm td ade slot WELCOME TO BLACK PARADE...
ala2 mcm xtiviti brung hantu...tp agak lebih mncabar..
aku sndri meremang gak ble tyme lepaskan budak..huhu..
xtvt nie hbs dlm kul 2 pg..
then,ramai lak adik2 faci yg yg collapse..
terpksalah kami yg senior2 ni over night plan tok senam aerobik pg nie...
alhamdulillah..
9org fasi yg ade sisa2 tenaga tinggal berjaya menghasilkan step2 aerobik yg dinamakan MADASSIAS..
hehehe
mmg otak gle2 semua yg tinggal..
actually,aku bkannya slah seorng ajk tok program KAF..
tp aku adalah salah seorng faci senior persatuan(ececececehhh..perasan lak aku ni),
so atas rse tanggungjwb aku turun menghadiri,berkongsi serba sedikit ilmu n pengalamn bersama bakal2 faci baru...
eventhough,ak bnyk keje yg tgah berbaris tgh menunggu sentuhan tangan yg kononye lembut ni..
bt then,kne la bersabar menunggu jap..
xkire,nk join gak program KAF'09..hehehe
tp,walau ape pun,keje2 tu akan tetap aku selesaikan...hehehe
penat mmg penat...terkata..
tp kepuasan tu satu anugerah bg aku..
syukur,alhamdulillah...
p/s~maaf andai kata ade tersilap kata mahupun perbuatan spnjang program...
n sesungGuhnYa dri ini dah cubE yg sebAik munGkin..

No comments: