KLIK!

Sunday, February 14, 2010

berhabuk tak bersentuh..

Berhabuk tak bersentuh.
Berkeladak tak digilap..
Bersawang tak dibersih..
hahhaa...
itulah rupanya blog cik kotak sekarang nie..
sunyi sepi tanpa sebarang update!

Banyak je idea nak menaip, tapi apakan daya...
tak termampu nak mengejar masa dan ketika..
sekarang ni pun tengah cuti seminggu..
nama je cuti, tapi keje tetap ada..
ape nak buat,
kerja tak akan habis selagi nyawa dan nafas dikandung badan..

cik kotak rindu woo nak update blog selalu..
sedey je tgk nuffnang punye stattistik,
tak da langsung viewer je..

haa....tu lah cik kotak?!
sape soh tinggal tak berpenghuni..
weeee~~

2 comments:

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
peminat setia dtG mng0mel..huhu..
tak pe la cik k0tak, student mmG buzy..utamakan yG utama..K =)
nuff tu kalu ada sy t0lG klikkan..

cik kotak said...

salam encik azrai...
wahhh...cik kotak sgt terharu mmbaca..
sehingga mahu menitis air mata..(ahaks!)
btw,thanx yer...=D