KLIK!

Saturday, April 14, 2012

Memories!

Memori
Mencipta memori bukanlah mudah
Namun ia tak la payah!
Saya lebih senang mencipta memori bersama adik-adik alumni saya
Sangat teruja pabila ada kesempatan untuk mencipta memori bersama mereka

Biarlah jauh
Biarlah perlu berhabis wang ringgit
Saya tegar untuk mengharungi highway yang ada


Berjumpa 4 mata
gelak tawa bersama mereka
Mendengar setiap luahan/update cerita-cerita  mereka
Itu memori yang tak mampu dijual dibeli

 Adik haziq dan Adik Shahrul
Dua-dua bakal engineer
InsyaAllah~!

dan ini pula, adik zulfadhli
Bakal artis!
Bakal YB juga..
konpius sekejap, apalah profession yang terbaik untuk adik ini?! 
banyak sangat dlm list ni

Buat insan-insan ini,
terima kasih kerana sudi meluangkan masa!

Yang pasti
masih ada lagi insan-insan yang ingin saya bersua muka
tapi disebabkan kekangan masa dan jarak
niat itu perlu ditangguhkan untuk sementara waktu

Tidak mengapa!
Bila Dia mengizinkan,
Pasti akan ketemu jua suatu hari dan ketika !

2 comments:

[Harapan/Cita-cita yang mulia] said...

salam'alaik,

bila lagi giliran saya?!
Insya Allah menanti kehadiran akak ke Sarawak ni :) dengan sabar dan tenang..

miranasib said...

waalaikumsalam..

iya!Dr juga termasuk dlm list orng2 yg sy ingin ketemu~

tidak mengapa, sedang belajar utk menabung sedikit2, agar kekangan jarak itu dapat dinyahkan ketepi..InsyaAllah

hehe