KLIK!

Thursday, January 28, 2010

Lagi berita Pilihanraya Kampus~

Alahai...
Sekali pandang, dah tak ada rupa macam fakulti.
poster pun kebanyakan muka yang sama.
Perlu ke ditampal berulang-ulang kali, berderet-deret sebegini rupa?
malam pasang, esok pagi dah kena mengundi.
tidak sampai tempoh 24jam pun poster ini berguna.

fenomena pembaziran secara terang-terangan.
Agak-agak ape jadi kat poster tu nanti?
buang juga akhirnya bukan?
dan cik kotak percaya,
amatlah sikit peratusannya yang akan recycle kembali kertas-kertas tu..


Cik kotak sangkakan, pilihanraya kampus sebegini tak ada kes-kes yang pelik;
kes sabotaj itu ini..
rupa-rupanya?
ada jugak...
hmmm...ni baru pilihanraya kecil sebegini,
cuba bayangkan kalau pilihanraya di dunia politik sebenar di luar sana,
adakah fenomena ini akan terus dipraktikkan jua?
nak tahu,klik senior serol

6 comments:

NahDaTuLIzaH said...

tringat plak time study dulu...

I missed that moment very much...

Jard The Great said...

waaa.. sungguh2 berkempen neh.. ehehe

Maisyara Pot! Pot! said...

tk sangka, kampus pown mcm ney gak ke? igt dunia politik jep? hehehe..

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhU..tu la pasal..
asal kempen jew letak pic muka..
letak la plk pic kaki ke, tangan ke..baru meriah! uwawaAa.. ;)

AyuE said...

aku rasa mcm kenal ja gambar ni...agak2nya dr anset aku kn..

cik kotak said...

Ayue,
jgn perasan yer..aku ambik sendri kowt