KLIK!

Tuesday, December 8, 2009

Lagi BeriTa TerGempar!-aCCideNt-

SaLam baHaGIa...

BerIta hari ni..

keMalangan motor yG melibatkaN dua orng budak perempuan bawah uMur di kawasan perumahan polis yang berlaku pada tahun 2000..

pembonceng motor tersebut selamat n sihat walafiat je sebelum dan selepas kejadian..=P

Namun, penunggang motor yang hanya berumur 12 tahun (tahun ambik UPSR tu) mengalami keretakan tulang siku di tangan kiri mengakibatkan tangan nye dimasukkan besi sepanjang......(hmmm,maaf miera xingat!hahaha)

Punca kemalangan,langgar divider...(hahaha,gelakkan die!!!-berani buat la-)

akibatnya sehingga ke tahun ini(2009), budak tersebut sangat fobia dengan jalan raya walaupun da tua bangka..(ooOpps,tua sgt ke?)

Nak pegi belajar lesen kete pun liat..itupun selepas dirinya selalu dipersendakan/diperli oleh salah seorang rakannya di universiti yang diberi nama donald duck(bukan nama sebenar)..

pendek kata, pergi ambik kelas memandu pun hanya disebabkan desakan keadaan sekeliling..(hahaha,yeke??)

dan pada hari ini pula kita dikejutkan dengan seorang candidate yang berumur 21thun gagal dlm test JPJ nye..

adakah re-test JPJ nye nanti akan lulus???sama-sama kita nantikan!

seKian sahaja, berita pada hari ni..

HiduPLah JPJ untuk negara!!!(erk,apakah???)

8 comments:

nadiah fatihah said...

aku mcm tau je spe bdk tu ek....ko ni wt suspen ar...ingtkn cte bru...dah berkurun rupenye...haha!

miera said...

hahahaha...taw ke nadey??anda mmg sahabat sejati...wink2..
tajuk je suspen,isinye ntah ape2..wakakaka=P

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

sabau je la,ingat brite mutakhir lagi tergempak..upe-upenye? alahai..den tertipu

miera said...

cik aidacomei...
maaf la tajuk je yg gempak!hehehe...
sowie2,xterniat pun nk menipu nie...ampun2 =|

Melz said...

adui² den tertipu ! penuh saspen tau ! miahahaha

miera said...

incik Melz...

oooPPps.;.nmpaknye post sya ni mnyebabkan ramai yg tertipu..hehehe...sowie2..xsengaja la...

btw,thanx 4 drop by erk incik meltz?=D

Anonymous said...

ptt la cik mira jarang berdiri lme2 berdekatan dgn divide jln ek..... agk2 g airport lpas x metal detector rse2 ni?

miera said...

hahaha...mr anonymous..siapakah agak2nye..gaya perli rasenyer mcm mr donald duck..\
wahhh,anda berani gak ye nk mengomel di sini??tahniah2