KLIK!

Tuesday, December 22, 2009

A sPeciaL tHanKs

ALhamdulillah..

syukur nikmat Allah..

Sesugguhnya Allah Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Thank you Allah..

Thank you mak abah..

Thank You Encik Nurhisham Hashim a.k.a pak cik Sam...

Thank you Mr.Donald Duck...

Thank You Nadey..

Thank you bloggers sekalian..

atas tunjuk ajar yang tak pernah jemu, sokongan, dorongan,
perkongsian cerita pahit dan manis, kritikan dan kutukan yang membina
dan doa yang dipanjatkan...

Akhirnya, selepas dua kali ujian JPJ..

permohonan memiliki lesen kederaan kelas D diluluskan..

bertambah la lagi seorang pengguna jalan raya membawa kereta menyesakkan lagi jalan raya!

11 comments:

rizputra7 said...

lesen siap nanti..berhati2 ler dijalanraya k...ko jangan nak race pulak....karang tak pasal2 kena saman..

miera said...

to rizputra7
thanx atas nasihat 2..insyaAllah...akan lebih berwaspada dan berhati2=D

oReNd3ViL'89 said...

wahh..hehe..tahniah :D

miera said...

to orend3vil'89
TQ2~

Farhana said...

Hoho.. Miera.. Jom merempit, bukan ngan moto tp ngan kete.. Ahaks.. ;p

~ congratz2.. slamat mnyesakkan jlan raye..

Farhana said...

Hoho.. Miera.. Jom merempit, bukan ngan moto tp ngan kete.. Ahaks.. ;p

~ congratz2.. slamat mnyesakkan jlan raye..

AzuanBudakPandai said...

jgan merempit dah huhu

Sharinginfoz said...

tahniah.... bawa baik2... bosan2 singgah le./..

zella said...

wah... syoknya dpt lesen..
igt nk gi amik gak r
mls tul nk dgr ceramah ngantuk tu...
ngeh3...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

berhati-hati dijalan raya
ingat lah orang yang tersayang
heh..

ikoko said...

haha.. ok ok.. lepas baca entry kau ni, akan mengingatkan terus diri aku yang aku sedang ada LESEN D.. ahaha.. sangatlah lupa lesen jenis apa yang aku ada..

apa pun, congrats ah.. dulu pun sampai dua kali aku ambik exam bertulis, baru lulus. haha. nasib la kat batu pahat johor ni, tak bape mahal pun untuk dapatkan lesen.. :)